کارگاه پژوهش از ابتدا تا انتها

کارگاه پژوهش از ابتدا تا انتها ویژه دانشجویان رشته روان‌شناسی و علوم تربیتی است که علاقه‌مند به پژوهش‌ بوده و خواهان آن هستند که به پرسش‌های مناسب خود به گونه‌ای علمی پاسخ دهند.

این کارگاه در دو جلسه 4 ساعته با وقفه‌ای یک هفته بین جلسات برگزار خواهد شد و شامل کلیه مراحل پژوهش می‌شود از چگونگی انتخاب موضوع تا نگارش گزارش و ارسال آن.

کارگاه پژوهش از ابتدا تا انتها با تاکید پژوهش کمی ارائه خواهد شد و اشاراتی نیز به پژوهش کیفی صورت خواهد گرفت. انتخاب موضوع مناسب یکی از مهمترین گام‌ها در پژوهش است و یکی از دشواری‌ها چگونگی بیان آن به صورتی جامع و مناسب.

در پایان جلسه اول شما قادر خواهید بود که موضوع مناسب را انتخاب کنید و پیشنهاد تحقیق (پروپوزال) خود را تنظیم کنید، در فاصله یک هفته‌ای روی موضوع و پروپوزال خود کار می‌کنید و در فاصله بین جلسات در گروه مجازی کارگاه به رفع سوالات و مشکلات پرداخته خواهد شد.

در جلسه دوم مراحل اجرا، ورود داده‌ها، تحلیل داده‌ها و گزارش پژوهش در 5 فصل توضیح خواهیم داد، و در ادامه چگونگی ارائه شفاهی (دفاع) مورد بررسی و تنظیم مقاله آموزش داده خواهد شد.

در تنظیم توالی ارائه مطالب از کتاب‌های زیادی استفاده شده است ولی یک کتاب بیش از کتب دیگر مدنظر قرار گرفته و آن کتاب “پایان‌نامه و رساله از شروع تا پایان: روان‌شناسی و رشته‌های مرتبط” (Dissertation and Theses from Start to Finish: Psychology and Related Fields) بوده است.

«در زمانی که مشغول به انجام کارهای پایان نامه کارشناسی ارشد خود شدم این کتاب و 3 کتاب دیگر را از انجمن روان‌شناسی آمریکا سفارش دادم و بی صبرانه منتظر بودم تا آنها دریافت کنم. بعد دریافت افسوس آن را داشتم که ای کاش زودتر به دستم می‌رسیدند، چرا که مشغول گرفتن وقت دفاع بودم!. کتاب‌های دیگر برای نگارش مقاله مورد استفاده قرار گرفتند که نکات مهم آنها را نیز در این کارگاه آموزش خواهم داد، راهنمای نگارش APA، راهنمای ارائه نتایج، راهنمای نمایش نتایج»

امید است که شرکت کنندگان در این کارگاه بتوانند در پایان دوره موضوعی برای تحقیق داشته باشند و بتوانند با آموخته‌های خود آن را شروع و به پایان برسانند.

کارگاه پژوهش از ابتدا تا انتها فرصتی مناسب برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی‌ارشد تا خود بتوانند کلیه مراحل پایان‌نامه را انجام دهند و در عمل با روند پژوهش آشنا شوند.

پوستر کارگاه آموزشی تخصصی پژوهش از ابتدا تا انتها

مدرس کارگاه

دکتر حسام سیف زرگر

دکتر حسام سیف زرگر

مدرس کارگاه

مدرس دانشگاه، روان‌شناس و عضو انجمن روان‌شناسی آمریکا (بخش‌های 15 و 38)
عضو سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره

کارگاه خیانت زناشویی - دکتر حمیدپور جلسه دوم
بخوانید
[ultimate_pricing design_style=”design03″ color_scheme=”blue” package_heading=”هزینه ثبت نام” heading_tag=”h2″ package_sub_heading=”کارگاه تخصصی پژوهش از ابتدا تا انتها” sub_heading_tag=”h1″ package_price=”290000″ package_unit=”تومان” package_btn_text=”پرداخت هزینه و ثبت نام” package_link=”url:https%3A%2F%2FZarinp.al%2F290455|||”]برای پرداخت هزینه و ثبت نام بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

تاریخ این کارگاه با هماهنگی کلیه متقاضیان شرکت در کارگاه از بین دو روز یکشنبه و جمعه مشخص خواهد شد.[/ultimate_pricing]

اطلاعات تماس

موسسه آلاچیق روان، خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفرشمالی، پلاک 101 واحد 39 طبقه هشتم
66952400 - 09030228066
66952401
Telegram
Instagram
YouTube