مطالعه کلاسیک رنه اشپیتز

note

مطالعه کلاسیک رنه اشپیتز – روش مطالعاتی رنه اشپیتز مشاهده مستقیم وبررسی طولی وعرضی روی جمعیت کودکان یک محیط بدون هیچ گزینش خاصی صورت میگرفت وی همچنین مطالعات زیادی در محیط های بیمارستانی انجام داده است.

[vc_raw_html]JTNDZGl2JTIwaWQlM0QlMjIxNTQ0NjI0NjU2MzA1ODE3MSUyMiUzRSUzQ3NjcmlwdCUyMHR5cGUlM0QlMjJ0ZXh0JTJGSmF2YVNjcmlwdCUyMiUyMHNyYyUzRCUyMmh0dHBzJTNBJTJGJTJGd3d3LmFwYXJhdC5jb20lMkZlbWJlZCUyRmViTktuJTNGZGF0YSU1QnJuZGRpdiU1RCUzRDE1NDQ2MjQ2NTYzMDU4MTcxJTI2ZGF0YSU1QnJlc3BvbnNpdmUlNUQlM0R5ZXMlMjIlM0UlM0MlMkZzY3JpcHQlM0UlM0MlMkZkaXYlM0U=[/vc_raw_html]

رنه اشپیتز در وین، اتریش (اتریش-مجارستانی) متولد شد و در دنور، کلرادو فوت کرد. از یک خانواده خانواده ثروتمند یهودی، او بیشتر دوران کودکی خود را در مجارستان گذراند. پس از اتمام مطالعات پزشکی خود در سال 1910، اسپیتز کار سیگموند فروید را کشف کرد. در سال 1932 او اتریش را ترک کرد و در شش سال آینده در پاریس مستقر شد و در آنجا به روانکاوی در École Normale Supérieure درس می داد. در سال 1939، او به ایالات متحده مهاجرت کرد و به عنوان یک روانپزشک در بیمارستان کوه سینای مشغول به کار شد. از 1940 تا 1943، رنه اشپیتز به عنوان استاد بازدید در چندین دانشگاه، قبل از اینکه در نهایت در کلرادو سکونت داشته باشد.

رنه اشپیتز مشاهدات و آزمایش های خود را بر روی یافته های روانکاوی، که توسط فروید ساخته شده است، بر اساس یافته های خود ارائه می دهد. برخی از ایده های فروید هنوز در تفکر توسعه معاصر وجود دارد. جایی که فروید مطالعات روانکاوی معروف خود را در مورد افراد بزرگسال انجام داده است، اسپیتز ایده های خود را در مورد تحقیقات تجربی خود بر روی نوزادان برشمرده است.

در سال 1935، رنه اشپیتز پژوهش در زمینه توسعه کودک را آغاز کرد. او یکی از اولین محققانی بود که از مشاهدات مستقیم کودک به عنوان یک روش آزمایشی استفاده میکرد که هر دو افراد سالم و ناسالم را مطالعه میکرد. بزرگترین کمک های علمی او از مطالعات او در مورد اثرات محرومیت مادر و عاطفی بر روی نوزادان بود.

تاثیر اختلاف سنی زیاد در روابط زناشویی
بخوانید

بزرگترین کمک های علمی او از مطالعات او در مورد اثرات محرومیت مادر و عاطفی بر روی نوزادان بود. … او این محرومیت کامل را “بیمارستان زدگی” نامید. در سال 1945، اسپیتز بیمارستان بستری در کودکان را در یک خانه بنیان گذار بررسی کرد.

Telegram
Instagram
YouTube

مطالب مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.