تشخیص زودهنگام اختلال اوتیسم

تشخیص زودهنگام اختلال اوتیسم- کیت تشخیصی ساخته شده است که به وسیله آن پژوهشگران احتمال می دهند می توانند اختلال اوتیسم دقیق و سریع تشخیص دهند.

[vc_raw_html]JTNDZGl2JTIwaWQlM0QlMjIxNTQ1NTkyNDkxNTUxNDAyMiUyMiUzRSUzQ3NjcmlwdCUyMHR5cGUlM0QlMjJ0ZXh0JTJGSmF2YVNjcmlwdCUyMiUyMHNyYyUzRCUyMmh0dHBzJTNBJTJGJTJGd3d3LmFwYXJhdC5jb20lMkZlbWJlZCUyRmlyNUlvJTNGZGF0YSU1QnJuZGRpdiU1RCUzRDE1NDU1OTI0OTE1NTE0MDIyJTI2ZGF0YSU1QnJlc3BvbnNpdmUlNUQlM0R5ZXMlMjIlM0UlM0MlMkZzY3JpcHQlM0UlM0MlMkZkaXYlM0U=[/vc_raw_html]

اوتیسم یا اختلال طیف اوتیسم، به طیف وسیعی از شرایط مشخص شده با چالش با مهارت های اجتماعی، رفتارهای تکراری، ارتباطات گفتاری و غیر کلامی، و همچنین نقاط قوت و تفاوت های منحصر به فرد اشاره دارد.

در این ویدیو بیان شده است که کیت تشخیص زودهنگام اختلال اوتیسم ساخته شده است که از طریق آزمایش خونی می‌توان در بدو تولد از وجود چنین اختلالی آگاه شد. این کیت در مراحل آزمایشی است و هنوز به تولید انبوه نرسیده است.

اصطلاح “طیف” نشان دهنده تفاوت‌های گسترده در چالش ها و نقاط قوت هر فرد مبتلا به اوتیسم است. علائم واضح تر اوتیسم معمولاً بین 2 تا 3 سالگی ظاهر می شوند. در بعضی موارد، می توان آن را تا 18 ماه تشخیص داد. برخی از تاخیرهای رشد همراه با اوتیسم می توانند شناسایی شوند و حتی پیش از آن نیز مورد توجه قرار گیرند.

عملکرد پمپ سدیم - پتاسیم در غشاء نورون
بخوانید
Telegram
Instagram
YouTube

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.