خود ارضایی و مسائل مربوط به روابط زناشویی

خود ارضایی و مسائل مربوط به روابط زناشویی در این ویدئوتوسط دکتر سارا ناصرزاده مطرح می شود، و به نحوه بالا بردن رضایت از کیفیت روابط جنسی اشاره می شود.

[vc_raw_html]JTNDZGl2JTIwaWQlM0QlMjIxNTQ2MDEzNjk1MTM4NjQyMSUyMiUzRSUzQ3NjcmlwdCUyMHR5cGUlM0QlMjJ0ZXh0JTJGSmF2YVNjcmlwdCUyMiUyMHNyYyUzRCUyMmh0dHBzJTNBJTJGJTJGd3d3LmFwYXJhdC5jb20lMkZlbWJlZCUyRlRNVnQwJTNGZGF0YSU1QnJuZGRpdiU1RCUzRDE1NDYwMTM2OTUxMzg2NDIxJTI2ZGF0YSU1QnJlc3BvbnNpdmUlNUQlM0R5ZXMlMjIlM0UlM0MlMkZzY3JpcHQlM0UlM0MlMkZkaXYlM0U=[/vc_raw_html]

برای داشتن روابط جنسی با کیفیت بالا باید شناخت کافی در مورد نقاط تحریک زا در بدن خود و شریک جنسی تان را بدست آورید.

ویدیو راجع به خود ارضایی و مسائل مربوط به روابط زناشویی و توضیحاتی راجع به خود ارضایی:

یکی از فراگیر‌ترین مسائل روز دنیا که حداقل بسیاری با آن درگیرند، مسئله ایست که هیچ کس، حتی خود ما دوست نداریم درموردش با کسی حرف بزنیم یا از کسی درمورد آن کمک بخواهیم، حتی پدارن و مادران ما نیز بخاطر شرم و هزار دلیل دیگر ما را از دانستن درستی مسائل این چنینی محروم کرده‌اند. پس بیاید ماورای نگاه مذهبی و خانوادگی نگاهی علمی و آکادمیک به مسئله خود ارضایی بیندازیم و بیشتر درموردش بدانیم..

خود ارضایی چیست ؟

خود ارضایی، یک نوع خود تحریکی نواحی تناسلی است که عموما با لمس و تحریک ناحیه جنسی (چه مردانه و چه زنانه ) ایجاد شده و به برانگیختگی جنسی‌ و‌ حس لذت متعاقب ختم می‌گردد.

آیا خود ارضایی نرمال است؟

در ابتدا خود ارضایی به عنوان مسئله‌ای ممنوعه و نشانه‌ای از مشکلات ذهنی و روانی تلقی می‌شد ولی هم اکنون ‌آن را به عنوان یک رفتار جنسی نرمال، سالم  که  لذت‌بخش، خوشایند، ایمن و قابل قبول است، مطرح می‌کنند. خود ارضایی راهی برای تجربه لذت جنسی است و می‌تواند در سراسر زندگی انجام شود.
درجوامع مختلف با توجه به آداب و رسوم و خیل عظیم محدودیت‌های مذهبی، از جمله محدودیت‌های دین مبین اسلام در رابطه با خود ارضایی (که آنرا در حالت کلی حرام می‌داند) این موضوع جای بحث دارد و موضوع بحث ما نیست.

مقاربت دردناک
بخوانید

باید اشاره کنم که خود ارضایی از نظر علمی تنها در صورت داشتن جنبه‌های آسیب‌رسان بر سلامت کلی فرد به وی توصیه نمی‌شود و کاملا بستگی به شرایط سلامتی آن فرد خاص دارد، در ضمن باید گفت زیاده روی در هر کاری آسیب‌زاست و در این مورد علاوه بر مسائلی که به آنها خواهیم پرداخت، می‌تواند باعث اختلال در روند زندگی فرد می‌شود.

وچند سوال دیگر که کامل در ویدیو توضیح داده شده است…

استفاده از مطالب فکر بنیان صرفاً با ذکر منبع (Fekrbonyan.com) بلامانع است.

Telegram
Instagram
YouTube

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.