کارگاه تخصصی اختلالات شخصیت

کارگاه تخصصی اختلالات شخصیت – تشخیص، سبب‌شناسی، ارزیابی و فرمول‌بندی روان‌شناختی بر اساس DSM-5 در دو روز و به مدت 16 ساعت توسط دکتر حسام سیف زرگر، مدرس دانشگاه و عضو APA با ظرفیت محدود برگزار می‌شود.

در کارگاه تخصصی اختلالات شخصیت ضمن آشنایی با هر اختلال و مرور ملاک‌های تشخیصی از رویکردهای مختلف به تبیین اختلال پرداخته خواهد شد و اصول مصاحبه بالینی با هر اختلال آموزش داده خواهد، در تشخیص اختلال شخصیت گاهاً حتی مجرب‌ترین درمانگران نیز دچار مشکل می‌شوند از اینرو نکات مهم و ضروری در تشخیص را از نظر خواهیم گذراند. در ادامه کارگاه به منظور مداخلات درمانی مناسب و طرح‌ریزی درمان با توجه رویکردهای طرح‌واره، هیجان‌مدار و دیالکتیکی فرمول‌بندی هر اختلال انجام خواهد شد.

برخی اختلالاتی که در کارگاه تخصصی اختلالات شخصیت مطرح می‌شوند

در خلال کارگاه کارهای عملی بسیاری برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است تا تئوری را به عمل درآورند. در ابتدا و انتهای هر جلسه پیش آزمون و پس آزمونی طراحی شده است تا ارزیابی مناسبی از شرکت‌کنندگان صورت گیرد. کارگاه فرصتی برای گفتگو و هم آموزی را فراهم می‌آورد برنامه زمانی به صورت 16 ساعت در دو روز تعطیل است.

لازم به ذکر است که شرکت در هر دو جلسه برای دریافت مدرک الزامی است.

چرا باید در این کارگاه شرکت کنیم؟

شرکت در این کارگاه شما را از خواندن ساعت‌ها کتاب بی‌نیاز می‌کند! ولی اگر اهل مطالعه هستید و یا از آن دسته افراد هستید که باید خودتان با تلاش یاد بگیرید نه تنها این کارگاه بلکه هیچ کارگاهی برایتان مناسب نخواهد بود.

دوره دوم این کارگاه، درمان اختلالات شخصیت است که بعد از اتمام این دوره در بهار سال 99 برگزار خواهد شد.

کارگاه پژوهش از ابتدا تا انتها
بخوانید
[ultimate_pricing design_style=”design03″ color_scheme=”blue” package_heading=”هزینه ثبت نام” heading_tag=”h2″ package_sub_heading=”کارگاه تخصصی اختلالات شخصیت” sub_heading_tag=”h1″ package_price=”550000″ package_unit=”تومان” package_btn_text=”پرداخت هزینه و ثبت نام” package_link=”url:https%3A%2F%2FZarinp.al%2F283924|||”]برای پرداخت هزینه ثبت نام بر روی دکمه زیر کلیک کنید.[/ultimate_pricing]

اطلاعات تماس

موسسه آلاچیق روان، خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفرشمالی، پلاک 101 واحد 39 طبقه هشتم
66952400 - 09030228066
66952401
Telegram
Instagram
YouTube