کارگاه مدیریت استرس

در کارگاه مدیریت استرس، به شما آموزش داده می‌شود تا دریابید که استرس چیست؟ نشانه‌های استرس چه هستند و تاثیر آن‌ها بر روی بدن چگونه است؟

در کارگاه مدیریت استرس راه‌بردهای مقابله با استرس را با توجه به رویکردهای مختلف روان‌شناسی به شما یاد خواهیم داد.

استرس به عنوان طاعون قرن بیست و یکم شناخته شده است و 43% آدم‌ها عوارض ناشی از استرس را تجربه می‌کنند. استرس بخشی از زندگی طبیعی هر انسانی است. استرس جزء لاینفک تغییر است. حداقل سه چهارم افرادی که به پزشک مراجعه می‌کنند شکایاتی در رابطه با استرس دارند.

راهکارهای مقابله با استرس بسیارند هماهطور که کتاب‌های متنوعی در این خصوص وجود دارد با این وجود با توجه ماهیت هم آموزی این جلسه آموزشی و اداره آن به شیوه گروهی شرابط به شکلی خواهد بود تا اثر بخشی بالاتری داشته باشد.

در کارگاه مدیریت استرس درخواهید یافت که استرس یک تجربه هیجانی است که با تغییرات بیوشیمیایی، روان‌شناختی و رفتاری همراه می‌شود. استرس پیامد فرایند ارزیابی فرد از تجارب تنش آفرین محیط است. استرس می‌تواند به عنوان حالتی تعریف شود که در آن بین درک فشار شرایط و درک توانایی جهت مقابله رابطه مناسبی وجود ندارد.

اگر نشانه‌های استرس، زود تشخیص داده شوند، برای پیشگیری از مشکلاتی که برای سلامت ایجاد ممکن است شود، باید اقداماتی انجام داد. داشتن انرژی کمتر از حد معمول، کاهش اشتها یا خوردن بیش‌ازحد معمول از جمله این نشانه‌ می‌باشد، ممکن است دچار سردرد یا زخم‌های دهان شوید و بیش‌ازحد مستعد ابتلا به عفونت‌های خفیفی همچون سرماخوردگی شوید.

اگر احساس استرس و اضطراب زیاد باشد، ممکن است مضطرب، بغض کرده، تحریک‌پذیر یا غمگین باشید. خواب ممکن است مختل شود و روابط با دیگران کدورت یابد. برای آنکه از این حالت رهایی یابید ممکن است به الکل، تنباکو یا مواد مخدر وابسته شوید. اگر استرس موجب هر یک از این مشکلات شود، درصدد کمک از خانواده، دوستان یا پزشک خود برآیید.

کارگاه آموزش فرزندپروری
بخوانید

مدرس این دوره آموزشی دکتر حسام سیف زرگر (مدرس دانشگاه و عضو انجمن روان‌شناسی آمریکا) بوده که در این امر یکی از دانشجویان، وی را همراهی می‌کنند، این کارگاه با ظرفیت محدود (تنها ده نفر) برگزار خواهد شد و متقاضیان به منظور حفظ پویایی گروه بر اساس متغیرهایی غربالگری خواهند شد و بعد از دارا بودن ملاک‌هایی ورودی ثبت‌نام آنها نهایی خواهد شد. لازم به ذکر است که شرکت کنندگان در کارگاه مدیریت استرس قبل و بعد جلسه مورد سنجش قرار خواهند گرفت.

اطلاعات کارگاه مدیریت استرس

[info_list position=”right” style=”circle with_bg” font_size_icon=”24″ icon_border_style=”solid” icon_border_size=”5″ eg_br_style=”dotted” eg_br_width=”5″ connector_animation=”fadeInUp”][info_list_item list_title=”مدرس” heading_tag=”h1″ list_icon=”Defaults-user” animation=”swing”]

حسام سیف زرگر – دکترای تخصصی روان‌شناسی، مدرس دانشگاه و عضو انجمن روان‌شناسی آمریکا

[/info_list_item][info_list_item list_title=”زمان” heading_tag=”h1″ list_icon=”Defaults-clock-o” animation=”swing”]

جمعه یازدهم بهمن ماه

ساعت 9 تا 13

[/info_list_item][info_list_item list_title=”مخاطب” heading_tag=”h1″ list_icon=”Defaults-group users” animation=”pulse”]

عموم علاقه‌مندان 18 تا 35 سال

[/info_list_item][/info_list][ultimate_pricing design_style=”design03″ color_scheme=”blue” package_heading=”هزینه ثبت نام” heading_tag=”h2″ package_sub_heading=”کارگاه آموزش مدیریت استرس” sub_heading_tag=”h1″ package_price=”100000″ package_unit=”تومان” package_btn_text=”پرداخت هزینه و ثبت نام” package_link=”url:https%3A%2F%2FZarinp.al%2F282889||target:%20_blank|”]برای پرداخت هزینه ثبت نام بر روی دکمه زیر کلیک کنید.[/ultimate_pricing]

اطلاعات تماس

موسسه آلاچیق روان، خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفرشمالی، پلاک 101 واحد 39 طبقه هشتم
66952400 - 09030228066
66952401
[vc_raw_html]JTNDZGl2JTIwaWQlM0QlMjdtZWRpYWFkLWxQSmclMjclM0UlM0MlMkZkaXYlM0U=[/vc_raw_html]
Telegram
Instagram
YouTube